środa, 19 grudnia 2012

Trochę o mnie, o być może przyszłej admince.

Sieeema Wszystkim!
Jestem tu nowa i jak spełnię wszystkie oczekiwania naszego kochanego admina, polubicie mnie i dotrwam do końca, zostanę z Wami. Mam nadzieję, że jak najdłużej. ;)
No więc może zacznę od początku i trochę Wam o mnie opowiem...

Mam na imię Olka, moje drugie imię to Anka. Mam urodzinki 3 lutego i trochę już latek. :]
Chodzę do szkoły tak na prawdę dla towarzystwa. xd
Kocham moich przyjaciół, na dzień dzisiejszy nie jestem w związku, a raczej po rozstaniu i czekam na tego jedynego... ^^

Kocham poznawać nowych ludzi.
Moje ulubione zespoły/raperzy to: Guns n'roses, AC/DC, Linkin Park, Slash, James Blunt, Nas, The Game,Snoop Dogg. No i dubstep. Tańczę też c-walk i jeżdżę na Bmx.

Wierzę w Przyjaźń damsko męską, sama mam taką. ;]
Najlepsza przeczytana książka to "Księga jesiennych demonów".
Lubię oglądać filmy i wychodzić ze znajomymi.
Przy każdym wpisie bd pod pseudonimem Olka.

To tyle na mój temat, żeby Was nie zanudzić. ;p
Pa ;* /Olka.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz